Balbocegi dertlikerkenez iki gündür kullanıyorum. Kısa aralıklarla oturuyorum. Önüne de takıyorum çıngırakları, keyifli vakit geçiriyor
Babynurse Papatyam-46 okuyunca dejavu oldum bizde de durumlar aynı beslenme bende sizin gibi yapıyorum ek gıdaya tadımlık olarak başladık 😊 ayaklarına aşık bi kuzum var 😂😂
Cinmelike1661 Babynurse sütüm yetersiz gibi geldi biberon da yemediği için kaşık mama aldım daha kıvamlı ek gıdaya başlamış gibi oldum belli şeylerden var içinde
Hffipydasouti Balbocegi bende aynen öyleyim canım,arkadaşın yaptırdıklarını hayretler içinde okudum.hayir yani 5 aylık bebek bunları nasıl yapar anlamadım.oturamiyoki daha,hem otursa bile yinede nasıl yaparki🙄