Babynurse merhabalar.
5ay 10 günlük erkek bebek.
Uykumuz hiiiç yok. Bu yüzden de sürekli mızmız, kucakta dolaşmak istiyor. Bu aralar çook fazla meme düşkünü oldu. Normalde hiç yanımıza almazdım ama artık dayanamıyorum. Alıyorum aramıza gögsüm ağzında, sabaha kadar eme eme uyuyor. İnan sabahları gögüs uçlarımın ağrısından duramıyorum. Bende mama tavsiyesi için başlık açmıştım. Annem geceleri yatmadan önce bir kez mama ver, bakalım uyuyacak mı diyor. Yarın mama alıp deneyeceğim