Selam hanımlar.. Aranızda yeniyim ve sormak istediğim bir şey var tecrübeli annelere.. Ben normal doğum yaptım oğlum 2 günlük. Ama sütüm yetmiyor. Hastanedeyken kan şekerini sürekli kontrol ettiler ve çok iyi besleniyor dediler. Ama eve geldikten sonra çocuğum sürekli katıla katıla ağlamaya başladı. Sürekli ağlıyor ve hiç uyumuyor.. Sütümü elimle sağmaya çalışıyorum gelmiyor.. Hastane tipi pompa kiraladık yine gelmedi süt. Yani 1-2 damla damladı sadece. Ben de çok üzülerek mama vermek zorunda kaldım 😔 Ama mama vermek istemiyorum. Önce meme emziriyorum sonra üstüne mama veriyorum 😔 Komposto bol bol su rezene karışım çaylar ne varsa içiyorum ama gelmedi henüz 😔 Bir de herkes normal doğumda hemen süt gelir diyordu ama öyle olmadı çok üzülüyorum sizce ne yapmalıyım 😔 Var mı normal doğum yapıp sütü geç gelen acaba 😢