ErvaKoc yanlış hatırlamıyorsam kayınvalidem 3.mayaladığın maya kendi mayan olur demişti. Sek’in günlük sütünü alıp onunla yapmıştım 3.den vermiştim ama ben bir kere bozdum bir daha tutturamadım yoğurdu. Yaptıracağım kimse de yok o yüzden pınarın organik yoğurdunu veriyorum ama tabi 17 aylık biraz daha rahat verebiliyorum.
Bir de ebebekte paket probiyotikli maya vardı sanırım.