Mrb kızlar benm bebeğim 27 günlük. Genel olarak bebeğimi emzirip sırtüstü yatırıp altını değiştirmek için yatağa bırakıyorum tam altını açtığımda bebeğim zorlanıyor midesinden sonra fışkırtırcasına kusuyor bunu sebebi sizce ne olabilir ? Reflü mü yoksa sütü çok fazla içiyor dışarı mı çıkamak istiyor diyorum ya da gazdan dolayı mı acaba yardım edin çok korkuyorum