Bende dunden beri corona suphesindeyim. Ama bir taraftan da gece cam acik yatiyoruz usuttum mu diye dusunuyorum. Atesim 36.5 sirtim cok agriyor ve başim dönüyor. Bogazimda hafif batma var. Kalabalik ortamda bulunmadim. Parka gidiyoruz ama insanlarla yakin temasta bulunmuyoruz ve hep maske takiyorum. Esim isten gelince duş almadan temas etmedim. Eve misafir de kabul etmiyoruz henuz.