57 günlük bebeğim kakasını yapmıyor. Geçen gülerde 6. Günün akşamı yaptı kakasını. Şimdi yine 5. Gün bugün. Sadece anne sütüyle besleniyor neden kakasını yapmıyor olabilir kabız olma ihtimali var mı? Kabız ise beler yapabilirim? Elimde zeytin yağı yok oyuzden onuda uygulayamıyorum. Sıvı yağ ve kulak çubuğu ile poposunu uyarsam sıkıntı olur mu? Başka tavsiyeniz var mı arkadaşlar bebeğim çok huzursuz