Aysukk sizdenbiri34 benim dehşet çatlagım oldu hamileliğimin başından beri kremle yagla korumama ragmen. Çok iri catlaklarım ve göğüsümün neredeyse altına kadar uzanıyor. Dogum yapalı üç ay olucak basta yoktu yada tempodan ben fark edemedim ama suanda karnımın alt bölümündeki çatlaklar asırı duyarlı bazen sızladını hissediyorum surekli toparlasın diye krem kullanıyorum
Annesibebesi Doğum yapinca bile çatlağım yoktu. Sonradan minicik minicik alt karnimda 5 6tane oluştu dediginiz gibi bi yanma hissi oldu ben öyle olduğu an kaşımak yerine hindistan cevizi yağı sürdüm geçti biraz.
sizdenbiri34 Annesibebesi yaa keşke bende öyle yapsaydim benimkiler hamileyken başladı ve istemsizce hep elimi karnımda kasırken buluyodum o yüzden çok var catlagim