Merhaba benim merak ettiğim konu şu sezaryenle doğum yaptım sgkya yatarak tedavi olarak mı bildiriliyor arkadaşlar sonuçta raporun süresi boyunca yatarak tedavi görmedim bi kaç gün yatıp çıktım yatarak tedavide doğum rapor ücreti daha az yatıyor öyle değil mi?