Bebeğim 10 günlük biraz erken doğdu 36+4.haftasında , 2500 kilo doğdu .Havalar çok sıcak ne giydirsem uygun olur ? Alt üst takım giydiriyorum hastane çıkışı içinden olanından .Ben pişiyorum bebeğimde pişiyor diye düşünüyorum kısa kıyafetlere geçmek için erken mi acaba ??? Tecrübeli annelerrrr fikir verin lütfen 🙏