Gmzgamzeb 7 aylık bebeğim var doktor önerisi ile aldım 4 damla demişti prospektüsünde 4-10 yaş çocuklar için günde 1 diyor bebeklerde de bir fıs mu olacak kullanan var mı ?
Hasomums Merhaba, Her gün bir fıs şeklinde 8 aydır kullanıyorum. Kan tahlillerinde de D vitamini güzel çıktı, aynı şekilde devam ediyoruz.