Annesivekizi Kızlar bi bebeğim var şimdi tekrar hamileyim travel sistem bebek arabamız var ama beni çok yoruyo. Hem çok ucuz hem de tek elle katlanan baston araba tavsiye edebilir misiniz
Ata0905 Annesivekizi baston değil ama tripper Venüs çok rahat hafif tek elle çocuk elindeyken rahat açıp kapanıyor . Memnunum ben bakın isterseniz.
Mom022 Annesivekizi baby2go master cabin kullanıyorum tek elle katlanıyor. Çekme aparatı da var valiz gibi taşınıyor çok pratik tavsiye edebilirim
littleangel Annesivekizi baston değil ama Pierre cardin yehhoo baya hafif ve rahat tek elle açılıp kapanıyor
Annesivekizi Ata0905 ben daha uygun fiyatlı arıyorum ama aklımda bulunsun teşekkür ederim güzel görünüyo😌
neyzen15 Annesivekizi babyhope cabin royal mükemmel ötesi tek elle açılıp kapanıyor aylardır kullanıyorum çok memnunum çok az yer kaplıyor bir de
Lion1sev Annesivekizi chicho olala ınanılmaz kullanışlı ve hafıf sadece 3,5 kilo 👍🏼 Evim 3. Katta asansör yok 😣 bır elımde oglum bir elımde araba 👍🏼
Annesivekizi Lion1sev tam benim aradığım gibi hafifmiş. Travel araba pişmanlıkmış gerçekten😭 aklımda bulunsun teşekkür ederim ama ben daha uygun fiyatlı arıyorum
Balbocegi Lion1sev yaseminnduru Merhabalar ohlalanın oturma kısmı çoook dar. Bende arayıştayım ama tombik bebeklerin onun içinde rahat edeceğini hiç düşünmüyorum
Minigimiz Lé lé kabin bebek arabasina da bakın benimki ondan harika birsey ufacik hic yer kaplamiyor hafif valiz gibi çekeceği de var
Annesivekizi Minigimiz daha ucuz arıyorum ama sanırım hep bu fiyatlardan başlıyor. Baktıklarımın hepsi düşündüğümden fazla😭 keşke ilk baston alsaymışım
yaseminnduru Annesivekizi sizinle aynı durumdayım 3 marka arasında kaldım. • Pierre cardin yeehoo • chicco ohlala • yoya plus pro bugün yoya plus proyu sipariş verdim hayırlısı artık
Annesivekizi yaseminnduru benim için pahalı olur ama önerilenler de hep bunlar oldu. Sanırım ben de bunlardan birini alıcam
AlmilaAtilla Annesivekizi bobojunior spider diyorum çok memnunum hem valiz gibi çekme kolu var merdiven bile cikiyorum onla pazar arabası gibi 😂 katlandiginda yüksekliği 50cm kadar bişey oluyor çok kibar bı araba 3 4yasina kadarda çok rahat kullanırsın altını falan çok rhaat alıyorum onda
Mom022 Annesivekizi aa inanamıyorum 1 ay önce 650 tlydi her yerde. Gumruk zammı eklenecek diyorlardı epey bi fiyat binmiş üstüne üzgünüm :(
Annesivekizi Mrvcck ciddi misiniz😂 çok pahalı benim için ben daha basit bişey arıyorum ama güzel duruyo
Annesivekizi vilnius daha uygun arıyodum ama bunu bi kaç kişi daha söyledi aklımda bulunsun teşekkür ederim