ezgibayramm Size sorum olucaktı ne yapıcagımı sasırdım 4 aylık bebegım var beslenmek istemiyor cok sukur gece uykusu cok iyi ama sabah kaldıgı zaman aksama kadar aglıyor acaba dısımı cıkıyor bilmiyorum acaba sizde öyle olan varmı🤷🏻♀️
Yarim0307 ezgibayramm 4. Ay ayagına yani en sıkıntılı ayaga hoşgeldin umarım göz acıp kapatana kadar gecer o sürec😔
Poyraznisam Biz 3 ay 6 gunluguz aynı dedıgınız gıbı sürekli aglıyor eller agızda nereyi bulursa agzına sokuyor galiba dıs gelecek