elizanhifa ben 105 cmle askılı modelin xl bedenini aldım şimdi 95 im son kopçada çok çok rahatım bu yüzden küçük bedene geçicem. Ben elimdekini satıp 2.el küçük beden alıcam böyle böyle 36 bedene düşerim inşallah 🤣
He dipnot düşeyim sezeryanlıysanız çokta küçük beden almayın dikişleri zorlamasın 👍🏻