Anneler…. Arı mama var kutularda şok 101 gibi yerde satılıyor denk geldiniz mi, kaşık maması olarak da geçiyor. Onları kullanan var mı.
Toz halinde bu. Ölçekle mama gibi yapıp biberon a koyuyorum. Kaşık maması gibi katı olmadan yani puding gibi yapmıyorum sizce sıkıntı olur mu 1 hafta dır denedim içiyor.