Kubrakya Merhaba arkadaşlar bebeğimin 5.ayı bitti 6.ayına yeni girdik önceden gece sadece beslenmek için uyanırdı ama şuan çok huzursuz dönüp duruyor uyuyamıyor dişle alakalı olduğunu düşündüm KEHRİBAR kullanıp memnun olan faydasını gören var mı acaba
omerege2210 Kubrakya Biz 4,5 aylıktan beri kullanıyoruz. Ben kehribarın faydasına çok inanıyorum. 4 tane dişimiz çıktı, hiç ateş olmadı şükür. Hatta tıp literatüründe yer almaz ama bence alın diyen doktorumuzdu.
TalentedMom Kubrakya biz de 5,5 aylığız 2 aylıkken salyası aşırı derece akmaya başlamıştı kehribar bilekliği takınca bitti resmen uyku düzeni oturdu bir de inanç meselesi kehribara inanmak lazımmış
SinemTvl Elifhanim bizde beşinci ayı bitiriyoruz gece hep kucağımda uyumak istiyor diş tahmin ediyorum kehribar kullanıyorum ama gece çıkarıyorum siz nasıl kullandınız
omerege2210 Kubrakya İlk dişlerde gece uykumuz çok bölünüyordu. Alışık olmadığı bir ağrıyla/acıyla karşı karşıyaydı çünkü miniğim. Ama sonrasında şükürler olsun diyebilirim.
Minikkurbagam TalentedMom bilekliği gece çıkarıyormusunuz peki ? Bende kolye mi bileklik mi kararsız kaldım ama gece koparır yutar diye korkuyorum birde gece takmayınca fayda eder mi acaba
omerege2210 Dnzkcmz96 Biz Üsküdar’dan aldık. Eğer İstanbulda iseniz dükkanın adını verebilirim. Ya da bakayım instagram sayfası varsa yazayım size.
Elifhanim SinemTvl bn boynuna deglde 2 kat yapip ayagna takiyrm fazla kaln kismida ayagini sıkmıck seklde iple bagladm boynnda sknti oldu boynunu acitmisti
TalentedMom Minikkurbagam ben sadece banyo yaptırırken çıkarıyorum ben kolyeye güvenedim bileklik daha iyi geldi bana temine değmesi önemli önce kol bileğindeydi şimdi ayak bileğine takıyorum
omerege2210 TalentedMom Ben de bileklik takıyorum, el bileğinde. Ama artık büyüdü, kolyeye çevireceğiz.
Edaela19 Benim kızım da 9 aylık kehribar kolyesi de var ama şu an ateşi 38.5 39 geliyor bu durumu yaşayan yardımcı olabilecek olan var mı
Keremtugra Kubrakya 11 aylik oglum 3 ayindan beri kullaniyorum cok memenunum disimiz cikali daha 3 hafta oldu ama ates halsizlik hic yapmadi rahat geciyo cok sukur
Dnzkcmz96 omerege2210 evet şstanbulda ikamet ediyorum ama varsa adresi alabilir instadan. Malum pandemiden ufak cocukla bi yere cıkmak problem🤦🏼♀️
Kuubra Kubrakya inanarak kullanıyorum uykuları düzene girdi ve sadece 1 gece uykusuzluk çektik ertesi gün dişi gördüm 🧿🧿🧿