Kuzeykutbu01 merhaba, bence bebeğiniz güzel yiyor ama yavaş yavaş acaba puturluye mi alistirsaniz, muhallebi yapıp vermeyin bence her zaman, mesela haftada bir gün yesin muhallebiyi onu da pirinç unundan yapmayın tavsiye etmem, yulaf ezmesi ve irmikle yapın meyveyle tatlandirirsiniz, gayette doyurucu olur ve protein açısından da yulaf zengin bir besin olduğundan faydalı olur, kahvaltıyı da bulamaç vermeyin boş verin yedigi kadar yesin , eline ekmeğini verin , kaşar peynir dilimleyin, zeytin verin kendi yesin, çok rahat edersiniz, sizin beslenmeniz de kötü değil ama 1 yaş bir bebek için bence biraz daha blender bulamaç falan bırakmanız gerekir diye düşünüyorum, eleştirmek için yazmadım sadece fikir olsun size diye yazdım, bebeğiniz nasıl yiyorsa öyle yesin zorlamayin tabi ama bu şekilde de deneyebilirsiniz, meyveleri blenderdan geçirmeden küçük tutabileceği şekilde kesip önüne koyabilirsiniz , ya da yiyebilirse direk eline de verebilirsiniz, kayısıyı ikiye ayırıp verin, çeyrek şeftali verin, küçük bir dilim armut olabilir, çok zor evlat yetiştirmek , Allah yardımcımız olsun, demir açısından da yeşil mercimek çok faydalı, haftada bir gün yeşil mercimek yemeği , diğer haftada mesela yeşil mercimekli el kesme çorba yaparak yedirebilirsiniz