Kubrakya Merhaba arkadaşlar bebeğimin 5.ayı bitti 6.ayına yeni girdik önceden gece sadece beslenmek için uyanırdı ama şuan çok huzursuz dönüp duruyor uyuyamıyor dişle alakalı olduğunu düşündüm KEHRİBAR kullanıp memnun olan faydasını gören var mı acaba