Fatmaevecen Deletedmom5 benimki 40 tan sonra dahada kötü oldu ben de bekliyordum düzelecek felan diye ama şükür daha sonra yavaş yavaş dzelmeye başladı yabi yine iyi değiliz ama buna şükür
Duygusm Deletedmom414 O dönemde hiç dışarı çıkaramadık salgın nedeniyle, hep evdeydik, o yüzden bilemiyorum 🤷🏻♀️
Peri-annesi23 Deletedmom5 ne güzel devam edelim bu şekilde bana ne kadar söylemislerdi bu daha bebek senin söylediğin saatte uyumaz uykusu gelrise yatar bak şimdi benim ayarladığım saate alıştı herşey sabırla ☺️