Defnedilan34 Ipegim sıcaktan bez pişiği gibi bisey oluyor bu benim kızımda da çok oluyor hatta sürekli oluyor ben travazol sürüyorum hava aldırmaya çalışıyorum malesef yapacak başka bisey yok
Babe Ipegim ayni sekilde kalcasinin ust ve yan kisimlarinda olmustu bizim de isilik oldugunu dusunuyorum hergun dus aldirdim oksizinc surdum baya uzun surdu iyilesmesi.kasiniyordu kasiya kasiya yara yapti hatta 25 gun kadar surdu gecmesi
Ozgeackgz-0 Ipegim sanırım atopik dermatit (egzama) bizimde boynunun altı öyle devamlı çıkıyor yumurta alerjisi var