Bir tanıdığım var aynı zamanda eltimin kardeşinin eşi oluyor bebegine mama veriyor pek emzirmiyor neyse orasını geçtim bebegin mamasını saatler önceden hazırlayıp bebegine veriyormuş üstelik biberonu yıkamadan tekrar tekrar veriyormuş. Yaa o kadar üzüldüm ki mama sonuçta taze verilir ılık sekilde sagdigin sutu 10 dk sonra veremiyosun ısıtmadan ama eltimde bebege dokundugunu dusunuyor cocuk yogurt gibi cok kusuyor.(6-7aylık) Eltim uyarmiş ben böyle yapıyorum diyip surat asmış. Benimde icime dert oldu acaba bende aynı ortama geldigimizde eltimden habersizmiş gibi söylesem mi ? Siz olsanız ne yapardınız ?