Kitapkurdumom Gnsl tabiki yarim saatten fazla uğraştırıyor ama mecbur kalinca yeterki anne sütü alsin da ugrasayim diyor insan. Uyutunca hemen sagiyordum ben hic vakit kaybetmeden
Rusennn Kitapkurdumom benim bebegim 2 gun sonra bir aylik olcak sutumu pompaladigimda 10-20 ml anca cikiyo sizin 1 aylikken nasildi , basindan beri iyi miydi sutunuz ??? Cok uzuluyorum ben
Kitapkurdumom Rusennn ok canim inan benim ilk 15 20 gun 5 ml zorla çıkarıyordum o da tum gün sagmaktan goguslerim yara olmustu artik. Sonra sonra artti ozellikle 40i ciktiktan sonra sütüm coştu yani, yataklara akiyordu düşün
Yagizalpp Kuru incir kaynatip iciyorum cok işe yarıyor icine birazda kuru dut atiyorum. Bide yarim saatte olsa gunduz uyursan iyi oluyor. Bide eksi yiyeceklerden uzak duruyorm sütü azaltiyomus.
Ejderefeannesi Gnsl bu ebebekte satılan promalt diye içecek var oda iyi süt yapı dediler ben dün denedim sulandırılmış pekmez aynı bide kuru incir suyu tadı aldım ha bende süt yapmadı belki sizde yapabilir promalt deneyebilirsiniz
Rusennn Kitapkurdumom cok mutlu oldum umutlandim yazdiklarini okuyunca.. Umarim benim de artar 200 ml falan olur , hayal bile edemiyorum … tesekkurler 🥰🥰🥰
Kitapkurdumom Rusennn rica ederim canim bebisine yarasin insallah bol sutlerin olsun. Yemene icmene dikkat et ozellikle suyu bol tuket, kafeinden kaçın