Gamzeli03 Drykmsl bu işlem aynı gün içinde oldu yani süper 7ay 3 günlük olduk iyileşme süreci sıkıntı oldu mu inan öyle kafama takıyorum burada bile açılan her sünnet postuna girip bakıyorum 😣
Drykmsl Gamzeli03 Daha dün yaptırdık iyileşme sürecindeyiz kötü giden Bi durum yok çok şükür. Eski usül makasla acıcık ucundan 🤭 Darısı başınıza inş
Aysukk glslnn muzaffer zorlu ve gürsel ateş muzaffer zorlu daha bilindikmiş ama gürselde yaptıranlar daha memnun sanırım öğrendiğim kadarıyla ben kışa kadar arastıracagım yine kışın yaptırmayı düşünüyorum narkozsuz yapıyprmus bu drlar
glslnn Aysukk evet ben de özellikle narkozlu olmasın istiyorum ama bakalm nasıl dayanırım :) lokal ve doğal uykuda yapılmasını cok isterim ama 🤷🏼♀️ Ben de araştırmaya devam Muzaffer beye daha yakın bakıyorum ama :) Gürsel beye cok ısınamadım :)
Aysukk glslnn bu bilgi aldıgım kişi ikinc oğlunu (7aylık) bikacgun once yaptrmış uyurken yapmış dr gürsel