Kizlar bebegim 2.600 dogdu 2. Ayinda tarttigimda 4 kiloydu yani aylik 750 grm aliyordu anne sütüyle simdi 4. Ayina girdik ve 5 kilo olmus yani aylik 500 gram almis sadece anne sutu veriyorm ama beni emmiyor sık sık sicaklardan mi bilmiyorum sutum var cocuk kendi birakiyor emmeyi ve gunde 3 4 kerz sulu kaka yapiyor acaba ne yapmalıyım bilgili anneler cevab verse sevinirim