Fasulyem ekstra yaptığım öyle ahım şahım bisey yok rezene içiyorum hem beni hem bebeğimi sakinlestirdigini ve gaz problemi yaratmadığını düşünüyorum bizde çok ise yarıyor bol bol su içiyorum bebeğimin uyuduğu vakitlerde 10dakika bile olsa uyumaya çalışıyorum gerçekten uyku ve su bence bebeğimin bu kiloda olmasının sebebi hem su sayesinde de çabuk zayıfladığımi düşünüyorum 🌸🥰