Aysegullll002 canım merhaba bize de aynı şekil sağlık ocağı verdi bende ilaç hakkında bir sürü kötü yorum duyduugum için vermedim hiç. Bugün doktora gittik ve bize kan ilacı kullanmamız gerektiğini söyledi bende sağlık ocağının verdigini kullanmadığımızi söyledim içindeki katkı maddelerinden dolayı doktorumuz içinde hiçbir katkı maddesi bulunmayan ve devlet ödeneğinde olan maltofer kan damlasını verdi öyle kilosunu göre de ver demedi pazartesi Çarşamba ve cuma günleri şeklinde 1 ml vermemi söyledi . 13.5 TL ödedim eczaneye yoksa bende sidefer fln alacaktım ama doktorum sadece musessilerin tavsiye ettiğini doktorların da yazdığını söyledi para için yani başka bir sebebi yokmuş evet diye özele giren gerçekten gerekli olan ilaçlarda var ama bu suanki kan ilacı geçerli değil öyle yani. Tavsiye ederim içindeki de 5 ay kadar yeter size dedi.