Erenela_ Cnprtk benim oğlumda 6 aylıkken emekleme başladı şuan 12 aylık yürüyor ama o kadar yoruluyorum ki peşine koşmaktan hiç birşey yapamıyorum sürekli bir yerlere tırmanıyor dolapları döküyor bıktım valla peşine koşmaktan bence seninkidr yürüsün bu zamanlarına dönmek isteyeceksin🤣🤣
Cnss Bebisss34 benim kızımda anlattığınız gibi ve aynı anda dokuz aylık olacak ☺ bende emekleyeceğini hiç sanmıyorum 😂😂
123789 Benim kızım da tam 8 aylık. Taa 3 buçuk aylıkken bile geri geri gidiyordu fakat emeklemiyor. Adım atmak yürümek istiyor fakat emeklemek yok. Yüzüstü bıraktım mı kızıyor bana gitmek istemiyor. Nolacak sonumuz bilmem
Damlisss Cnprtk 7 buçuk aylık döne döne gidiyor. Emeklemek bir gelişim basamağı değil ki yapmıyor diye üzülmenize gerek yok. Her bebek önce sürünecek emekleyecek diye bir şey de yok birden kalkıp yürüyenler var.
Kubradaghan01 Annemmmm 1.5 aydır. Evde komando gibi sürünüyor odaları geziyor öyle dizlerinin üzerinde duruyor ama ilerlemiyor. Koltuk kenarlarından tutup kalkıp tutunarak adım atıyor Bİde
_mercanligunler merveyyoruuk ayy bu bana da moral oldu 10 gün sonra 10 aylık olucak hala emeklemiyor 🤷🏻♀️😂 ben hiç takmıyorum aslında ama etraf annemler falan olsun yok sen şu kadarken emekledin şöyle yap böyle yap emekler uğraş sanki ben tüm gün oyle otutturuyorum oyyy🤦🏻♀️😂😂
Ayce_1999 Cnprtk 10 aylık yeni yeni emekliyor bence çok normal çok bilmiş teyzelere amcalara kulak asma canım😂🤷🏻♀️
Niloss Cnprtk canım inanmazsın benimki önce adım attı 1 yaşına bir hafta kala sonra da emekledi 😂 yani diyorum ne gerek vardı emekleme o zaman hiç 😂