Linaninannesi34 merhaba benim kuzumda da besin alerjisi var. Benim de canım sütlü tatlı istiyor çok da severim :D peynir, tereyağı vs hiçbir şey yiyemiyorum, beslenmem çok kötü etkilendi. Doktor tavsiyesi ile kalsiyum hapına başladım. Bu gün canım çok çektiği için Hindistan cevizi sütü (doktor önerdi etkilemez dedi) ile yulaf ezmesinden güzel bir kase yaptım. Ama o da bebişimi etkiledi şuanda bile kuzum uykusunda kıvranıyor, aşırı derecede salyası var nefesi tıkanıyor ben de basında bekliyorum. Yulafın içine tarçın, ceviz, badem, üzüm, incir, muz da koymustum. Bunlardan biri de etkilemiş olabilir ve anladığım kadarıyla bizimkinin çoklu alerjisi var. Sadece süt ve süt ürünlerine değil yani. Ne yiyeceğimi şaşırdım. Bu arada kızımdaki belirtiler ishal, kulak arkası deri döküntüsü, yanaklarda kızarıklık (pişik gibi), nefes tıkanması aşırı köpüklü tükürük, sürekli ağlama, kıvranma idi. Gaita ve idrar temiz çıkınca alerji tanısı koyuldu. Sadece patates zeytin vs yeşilim günler çok iyi oluyor :) ama ben çok güçsüzleştim, çok yorgun hissediyorum çünkü yediğim bir çok şeye tepki veriyor.