Kızlar merhaba. 24 günlük bir oğlum var iki gündür gaz sancısı çekiyor yani ara ara ağlamaya başlıyor susuyor uyuyamıyor sürekli meme istiyor gaz oldğunu düşünüyorum. Sizde durumlar nasıl? Günleriniz nasıl geçiyor gaza çare ne buldunuz😬
aynı şeyleri yaşayan var mı merak ettim☺️