38 günlük kızım var
gündüz eğer sancısı tutmadıysa çoğu zaman uyuyor ama mesela sabah 7den 10a kadar uyumuyo
genelde sallayıp duruyorum belki uyur diye ama aslında uyumayacağını biliyorum ama onunla nasıl zaman geçirebilirim onu bilmiyorum
titreşimli ve müzikli anakucağı var onda en fazla 10 dk duruyo mesela