Bebisss34 26 Kasım doğumlu oğlum. 1 aydır emekliyor. 3 gündür falan emeklerken ya da yüz üstü yatarken oturuyor ve destek alıp ayağa kalkıyor ama on beş sn falan sürüyor. Anne, baba, hevv diyor. Heryeri yalıyor, herşeyi ağzına sokuyor. Bugün 1 dk su içeyim dedim modemi yalıyordu 🤪. Beni görmediği zaman bağırıyor, ağlıyor. Sürekli sevmemi, dokunmamı istiyor. Ayaklarını öpmeye alıştırdım sürekli ayağını ağzıma sokmak istiyor. 5. Diş yolda. Alkış ve gel gel yapıyor. Günde beş kez giysi değiştiriyoruz önlük vs kar etmiyor salyasına. Yemek yerken sürekli oyun oynak istiyor yoğurtlar kaşıklar havada uçuşuyor 🙄 😊