Merhabalar hanımlar,ben 5 aylık bir melek annesiyim ❤️Ama aynı zamanda da hamile olduğumu öğrendim çok şaşkınım zaten istiyorduk beraber bir arada büyürler diye ama bi anda sürpriz gibi oldu🤷♀️ İlk doğumum sezeryan. Var mı aranızda bu kadar kısa sürede hamile kalan ve sezeryan doğum yapan? Bir riski var mıdır?hamilelik nasıl geçti?iki bebişle bakmak zor muydu ? Varsa tecrübesi olan paylaşabilir mi❤️🤷♀️