Merhaba güzel anneler. 5 buçuk aylık bir kızım var..bugün doktor kontrolümuz vardı. Herşey iyi güzel ama ek gıdaya başlıyoruz 😳 doktorum liste verdi..ilk bir hafta kadar meyve vercem her gün bir tane yazmış. Tabi 3 gün kuralı ile
Cam rende ile rendeleyerek ver dedi. Nasıl yapcam şimdi. Kaşıkla mi vercem nolcak? Bana neler yapıp yapmam gerektiğini anlatır misiniz? Çok çok çok korkuyorum Allah korusun boğazında kalır vs. Diye 😔😔🙈