Merhaba anneler 🌸 benim bebeğim 20 günlük çok gazlı bir bebek çok gürültülü kaka yapıyor sesli gaz çıkarıyor hem meme emdikten veya mama yedikten sonra çok ağlıyor ayaklarını karnına cekiyor canı acır gibi ağlıyor susmuyor ne yapsam geçmiyor masaj sıcak kompreksler neler neler. Bugün doktora gittik şikayetlerimiz sonucu laktoz intöleransı teşhisi koyuldu ve her mama/meme öncesi relactaz ve her meme/mama sonrası gastrotuss Baby diye bir şurup verdi. Yaşayanlar var mı bu durumu? Ve bu ilaçları kullanıp memnun kalanlar var mı çok çaresizim bu kadar ağlamak uyumamak , beslemeye korkuyorum evladımı :(