Aksa 23 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. Çok şükür çabuk toparlandım iyiyim derken dün misafirlerim gittikten sonra çok afedersiniz lavaboya gittim. Bu arada hemen hemen her lavaboya gittiğim de yaramı kontrol ederdim her şey yolunda mı diye dün sezeryan yaramın sağ uç kısmında ceviz büyüklüğün de bi sertlik fark ettim. Ağrı sızı yok, yaram dışardan gayet iyi ama sanki derimin altında bi ceviz büyüklüğünde taş varmış gibi şiş başına gelen var mı? Yarın doktora gideceğim ama tekrar açarlar diye çok korkuyorum. Bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi?
Kelebeginannesi Aksa Benimde öyleydi akıntı yoksa korkmayın 2 ay oldu Doğum yapalı geçti şu an o kitle yağ bezesi de olabiliyor ama akıntı varsa iltihap olabilir
Devraninannesi Aksa korkmayın bende de vardı benim yaranin hepsinde iç kısımda sertlik vardı dokunurken bile ben korkuyordum ama geçti
Zeyozey Aksa genelde sezeryan sonrası olabiliyor 2.5 ay önce sezeryan oldum hala hafif sertlikler var ☺️
Aksa Kelebeginannesi yok akıntı yok normal lohusalığım devam ediyor. Adet gibi kanama devam ediyor ama dediğiniz gibi bi akıntıya şahit olmadım henüz
Aksa Kelebeginannesi peki ağrın felan var mıydı? Ben bastırınca hafif bi ağrı oluyor ama tabi hala yaralar taze onun ağrısı mı yoksa şiş olan sertliğin mi bilmiyorum. Dediğin gibi bi akıntı yok lohusa kanaması var o kadar
Aksa Devraninannesi yaramın diğer kısımları normal sertlik yok sadece bi ucunda öyle olunca korktum çokta dikkat ettim aslında ama peki sizin ağrınız var mıydı o şiş kısım da
Kelebeginannesi Aksa akıntı yaranın üzerinde olacak canım yeşil sarı gibi iltihap varsa ordan akar. Ağrı vardı ameliyat ağrısıdır o muhtemelen 40 ım çıkana kadar benim ağrım oldu
Devraninannesi Aksa vardı tabi ki olmaz olur mu ben 3 ay oldu doğum yapali uzanıp kalktığımda sağ tarafim sanki yeni ameliyattan çıkmışm gibi ağrıyor
Aksa Devraninannesi içim rahatladı çok teşekkür ediyorum birisi tekrar açarlar dedi de baya korktum yani sabahtan belli düşün düşün 😒
Devraninannesi Aksa hayır ya kim diyor tekrar açarlar öyle bisi olmaz diyorum ya 3 ay oldu sağ tarafim hala ağrıyor
Aksa Bernaaa yok dikişlerim gayet iyi hatta içten derinin altında oluşmuş daha yeni olmuş dün fark ettim
Aksa Kelebeginannesi yok yaramdan her hangi bi akıntım olmadı. Ağrı var ameliyat ağrısı tabi ki sert olan kısımda da var ağrı bu gün gideceğim doktora