Kızlar kızım altı aylık idrarında bakteri çıktı bir bir hafta antibiyotik kullandik ama geçmedi acaba böyle olan varmı ne yapmam gerekiyor su veriyorum ama kızım suyu sevmiyor zorla veriyorum ya kilo alimi az anne sütü az emiyo gelisimini etkilermi acaba bu enfeksiyon