demetdiyebiri35 cok sagol tesekkur ederim tabiki veririm biz ozel hastane de yaptırdık canim sehir hastanesine girmek istemedim virusten dolayi oncelikle benim bebegim 4.5 aylik ve lokal oldu kendi uykusunda sabah sekiz gibi gittik hastaneye once kan alindi bunu istedi bizim doktor ama her doktor istemiyo sunnet randevumuz 11 de idi 10 30 da doktor odasina çağırdı uyusturucu bi krem surdu sonra onla beraber sunent katina ciktik emeliyat haneye girmedi ozel bi bolum orda cikar cikmaz lokal anestezi uygulandi ignede cani yandi biraz cunku iki uc yerden yapıldı sonra doktor cikti uyut bebegini besle beni cagir dedi bende emzirdim uyuttum geldi 11 de basladi 11 30 da bittti hic uyanmadi bebegim ama ben elini birakmadim hic kıpırdadıkça beni hissetti uyudu geri sonra bardak koydu nasil pansuman yapicami anlatti sunnet bitti bizimki uyandi aglamadi hic eve gelince calpol verdim gayet iyi anlik aci o igne hic merak etme bide ilk cis var uykuda bagirdi birden bildimki cisini yapti simdi cok sukur iyi sadece oyun istiyo yarinda boyle olursa kurtardik bide bezini acinca kantron yagi döküyorum bol bol