Baharas gaz, fıtık, ağlama krizleri hepsini yaşadım ıkınıp kendini sıkmaktan fıtığı çok fazla şişmişti ve dediğiniz gibi ses geliyordu 3 doktor gördü hepsi bastırdı öyle muayene etti içine giriyor sıkıntı yok dediler bir şey yapmana gerek yok kendiliğinden geçer dediler inanmadım ama gerçekten 3 aylıktan sonra küçülmeye başladı şimdi 5 buçuk aylık tamamen içinde gayet normal sende emin ol geçecek sarmana gerek yok sadece bezini göbeğinin üstünden bağlayabilirsin tabi durursa bizimki çok durmuyordu 🤷🏻♀️