Bebegim 2 ay 12 günlük hep emziriyorum ama dısarıya cıkınca ulu orta yerde emziremem diye sagıp biberonla iciriyorum.. Sorum şu ki bebegim beni emmeyi bırakır mı geceleri de biberonla versem hem kilo alımı da iyi olur diye düsünüyorum.. Var mı benim gibi hem sagıp hem emziren anneler??