Edizbulut Sezeryan yapalı 3ay oldu denıze havuza gırebılrmıyım bırde masaj yaptırmayı dusundum bana ıyı gelicek cunku bılıyorum ama hıc karnımın ustune yatmadım bırsey olurmu acaba doktora sormayı dusundum ama çekindim bende size sormak ıstedım🤗
Deletedmom335 Edizbulut 2 ayligiz havuza gittim ama tam manası ile girmedim üzerine yatıyorum bir sorun olmuyor tamamen iyileşmiş durumda dışardan
Baldudak_Emirbeyimiz Edizbulut Bende sezeryan olalı 4 ay oluyor ve ben bayadır karnımın üzerine yani yüz üstü yatıyorum bir sıkıntı olmadı. Havuz konusunda bi fikrim yok bende merak ediyorum 🤷🏻♀️
sizdenbiri34 Edizbulut 40 çıktıktan sonra boool bol üzerine yatıyorum 3 ayligiz denizi havuzu bilemem ama 🤗