Prensim1 her doktor farkli demekki. benim bebeğimde gecen ay 540g almisti. doktor sakin namaya baslama dedi. kiloda tek olcut bebegin dogum kilosunun 2 katina cikmasi lazim 6.ayda dedi. kilo aliyor sonucta dedi. ben de rahatladim acikcasi. meme reddi yasadigimiz icin biberonla vermek istemiyordum çünkü. kafaniza takmayin bebgin keyfi yerindeyse