Merhaba kizlar oğlum 1 yaşında. Doğduğundan bu yana gözde capaklanma durumu var. Geçmedi. Bugün doktora gittik. Artık amltyt dedi. Normalde 1 yaşa kdr geçmesi beklenir dedi . Sondlma yapılacak dedi netira verdi bittiği için tekrar aldık. Onu kullancaz 2 hafta içinde ilaç bitimi tekrar gidip amltyt ederiz dedi . Ettiren basina gelen var mı . Bide o gözü küçük diğerine bakarak. Dktrda bundan ötürü ise geçer mikroplu olduğu için kuculeblr ama sebebi bu değilse geçmez küçük kalır dedi .niye küçük olur acaba ya fark ediliyor yani resimlerde olsun vs