Seydafra Merhaba anneler bebekleriniz kaç aylıkken emeklemeye başladı ? Benm kızım 9 aylık şuan emeklemeye çalışıyor bir türlü beceremedi bu işi :) çok hareketli bir bebek aslında nerdeyse yürüyecek ama emeklemek bize göre değil sanırım
Snurdemir Seydafra bizimki 1 ay önce hep emekleme pozisyonunu alıyordu ama ilerlemiyordu 1 haftadır emekliyor 9 buçuk aylık bu arada. Az kalmış emekler bence 😬
Arzuorhan Seydafra bende emeklemiyor ne zaman emeklicek diye sabırsızlanırken birden emekleme pozisyonunu aldı iki hafta önce bir hafta içinde de emeklemeye başladı :) suan 9 aylık olacak bir kaç gün sonra .
Esdoel Seydafra kızım 8 ayında emekledi onu da amcamin kızından gördü aralarında 9 ay var ondan görmese niyeti yoktu hiç 😂 oğlum 3 ayında emekleme posizyonu almaya başladı 4 ayında başladı şuan 6 aylık tamamen serilestirdi asla 10 saniye yerinde durmuyor 4 ayından beridir de kilo alımı azalmış
Seydafra Snurdemir aynen benm kızım da şuan hep emekleme pozisyonunda ama kollarını kullanıp ilerleyemiyor demekki yakındır 😄
Seydafra Bikahve ya her şekilde zor yani emeklemese sıkıntı emeklese sıkıntı yürüyünce daha sıkıntı hiç boş bırakmaya gelmez😄 analık uğraşıcaz😄
Masalci Seydafra Benim oğlum da aynı anlattığınız gibi, yürümeye cok hevesli, kendisi bi yerlere tutup kalkıyor, artık kendi kalktı emeklemez dedik, birkaç gündür sürünmeye başladı, cok hareketli ama emeklemek bize göre degil sanki😁🤷♀️ 8 aylık bu arada
Alya_sare Seydafra 10 aylık emeklemiyor oğlumda emeklemeden yürümüştü kızım emekleme pozisyonunu alıyor ama hala basaramadı
GramPozitifBakteri Seydafra yeni başladı 9 ay 23 günlük 2-3 gündür emekliyor bide emeklerken oturabildiğini de farketti az gidiyor oturuyor sonra tekrar devam 😄 arada düşüp vuruyor başını yakalamaya çalışıyorum ama bazen kaçıyo :( bide sanki aylardır emekliyomuş gibi eline oyuncak alıp gitmeye çalışıyor😃
GramPozitifBakteri Seydafra kız yorucu da oluyo ha hep peşindeyim 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Yürücektir belki emeklemeden
Seydafra GramPozitifBakteri öyle görünüyor üstüme tırmanıp kalkıyo sıralamaya başladı koltukta falan 😄