Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz bizimki meme+ninni olarak uyuyor o ninni kapansa gozler 10 dakika sonra açık radyasyonuda cabasi tamam uzagina koyuyorum ama surekli de acik kalmasi hep rahatsiz ediyor evde olsun baska bi yere gittigmizde olsun biri ariyo mesela sessizde olunca arama geluyo ninni normal olarak duraksiyor gene uyaniyor cok biraktirmaya ugrastim ama nafile bazen boyle olupta biraktiran varmi nasil bi yol izlemeliyim