TugbaErdem bşzdede kaka sıkıntısı var 5 günde 1 yapıyor oğlum ama taşıyor yani bezden 😂 sadece anne sütü aldığı için 7-8 günde bir yapmasıda normal bşr ginde 7-8 kere yapmasıda normal dedi doktorumuz. Buarada biogia bende kullanıyorum ama kullanamdan öncede böyleydi onun etkileyeceğini sanmıyorum bağırsakları düzene girsin diye veriyorlar onu gazı kolay çıkarsın diye