Beyzazeynep Merhaba, bu ilacı kullanmaya başladım 20 gün felan oldu. Fakat 1 haftadır ara kanama yapıyor. Bende bu normal mi? İnşallah geçici bir şeydir. Adetim düzene girsin diye başladım. Hepten mahvoldu. Bide adet ne zaman olunuyor. 1. Kutu bitince mi?