Benim kızımın da sarılığı çok yüksekti doğduğu günün sabahı yoğun bakıma alındı 4 gün tedavi gördü çıktık 12 olmuştu daha eve geldikten sonra mama aldım çünkü gece uyandırmak çok zor oluyordu bide emmeye gücü yoktu saat başı ilk 3 gün emzirdim mama verdim yada sağıp verdim gece sürekli böyle yaptım dönüşümlü olarak alarm kuruyordum kontrolde 7 ye düşmüştü sonra 2 saatte bir vermeye başladım aynı şekilde 10 gün sonra tamamen bitmişti sarılığı mamayı bitirdikten sonra da vermedim toparlandı hem ilk Ayda inşaAllah sizin miniğiniz de atlatır bir an önce çok geçmiş olsun