Bulut_pelin Merhaba kızlar, 19 günlük kızımın kafasında böyle birşey var. Konak mıdır acaba bilgisi olan yazabilir mi ? Teşekkürler https://imgyukle.com/i/SW17RA
Mom14 Bulut_pelin canım konaktan çok sanki bir şey dokunmuşta intihaplanmış kabuk tutmuş gibime geldi bi doktora götür istersen
Xxxxxxxx Bulut_pelin konak değil konak kepek gibi yani beyaz ve ten rengi gibi oluyor bu yara yada iltahap gibi
Bulut_pelin FerahKuzum yani çarpma felan olmadı ama oğlum var küçük o zarar vermiş olabilir mi diye düşünüyorum. Birde sivrisinek felan ıssırmış olabilir mi ki. Dün gece odada sinek vardı bizi hep ısırdı onuda ıssırdıysa iltihap kapmış olabilir mi düşünüyorum
Bulut_pelin Xxxxxxxx evet iltihap canım. Kendiliğinden geçer mi acaba, doktora gitmeme gerek var mı sizce