Merhabalar. Bebeğimin dün ve bugün dışkısı çok sulu. Ancak herhangi bir ateş ve huzursuzluk durumu yok. 23 ünde 2. Ay aşılarını olmuştu. Onların bir etkisi midir. Yoksa farklı bir sıkıntı olabilir mi? Doktora götürmek gerekir mi? Sadece anne sütü ile besliyorum. Nedeni ne olabilir. Benim yediklerimde de herhangi bir değişiklik yok.