Ezoli35 biraz araştırdım hemen hemen hepsi aynı ilerde daha kalitelisini alırız diye düşündüm şimdi eşimin hewesi geçsin diye böyle aldım abimler ebebekten almışlardı (marka bilmiyorum audi onunki de ) o 3200 tl olmuş ama 3 senedir sağlam bu bozulursa öyle alırız zaten ewde kalabalık açıkçası ben almak istemedim 😂 aküsünü kullanmayınca çıkarırsak bozulmazmışş bakalım hayırlısı